Het professioneel netwerk van Markant barst uit zijn voegen, dus is het tijd voor een make-over van Artemis. Deze organisatie is een netwerk voor ambitieuze vrouwen die ondernemend in het leven staan. Van prille starters en snelle groeiers tot doorgewinterde onderneemsters. Elk op hun eigen manier, in hun eigen branche. Net daarin schuilt hun intrinsieke kracht en de sterkte van de community.
Bij de start van corona kwam Markant vzw, het meest actieve netwerk voor vrouwen met ongeveer 20.000 leden, langs bij comma, voor een volledige strategische oefening rond de verschillende merken: Markant, Best Pittig & Artemis. Hoe verhouden deze merken zich tot elkaar? Welke waarden zijn verbonden aan elk merk? Hoe zien we de toekomst en hoe gaan we voorkomen dat het aantal leden daalt?
Na een intensief proces met vele workshops, zowel met bestuur, vrijwilligers, leden & niet-leden, hebben we de kern ID van elk merk geïdentificeerd met als doel een duidelijke non-profit organisatiestructuur te ontwikkelen.
We hebben de merkarchitectuur van 'Markant vzw' gewijzigd en ontwikkelden nieuwe merken binnen een nieuwe structuur. Markant vzw blijft de overkoepende organisatie, maar voor Artemis namen we de taak op ons voor een volledige visuele rebranding.
Wat we bij comma deden voor Artemis:
- Waardenworkshop
- Positioneringsworkshop
- Customer Journey
- Baseline
- Storytelling visueel
- Storytelling woordelijk
- Lanceringscampagne social media
Ondernemend. Connecterend. Inspirerend.
Benieuwd hoe we uw bedrijf naar een hoger niveau kunnen brengen?
Samen zoeken we de juiste richting voor uw bedrijf. Neem vrijblijvend contact op.
blijf op de hoogte van vernieuwende inzichten en inspirerende resultaten
Work
and pleasure