Privanot, dé GDPR specialist in town. Is uw organisatie GDPR proof? De GDPR bestaat sinds mei 2018 en dat zal u wellicht niet ontgaan zijn. GDPR is een nieuwe regelgeving en kent een constante evolutie. En daar helpt Privanot bij.
Privanot is sinds 2008 gespecialiseerd in de notariële sector. Wettelijke en technische maatregelen om de persoonsgegevens van burgers te beschermen kent voor hen geen geheimen. In eerste instantie werd Privanot opgericht om notarissen te helpen om aan de nieuwe Europese AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) te voldoen.
Naast notarissen als clienten werden later ook andere sectoren hun core-publiek. Denk maar aan overheden, vrije beroepen, de privésector, kmo’s en ook internationale instellingen. Deze brede waaier aan sectoren vergt dus ook een aparte aanpak.
Het team van Privanot bestaat ondertussen uit 3 verschillende afdelingen, namelijk een juridische afdeling, een IT-afdeling en een ondersteunende afdeling. Dit alles samen zorgt ervoor dat al hun clienten GDPR-conform zijn, en zich hier dus geen zorgen over moeten maken.
Wat deden wij als communicatiebureau voor een klant als Privanot? comma mocht instaan voor de rebranding, want net zoals de GDPR in constante evolutie is, wilde ook Privanot niet blijven stilstaan. Het resultaat: kersverse visuele storytelling en strakke communicatie.
What we did…
- Visuele storytelling
- Woordelijke stijl
- Campagne visuals
- Social media
- Leaflet
- Digitale communicatie
- Digitale campagnes
- Klassieke media
- Dashboarding
Benieuwd hoe we uw bedrijf naar een hoger niveau kunnen brengen?
Samen zoeken we de juiste richting voor uw bedrijf. Neem vrijblijvend contact op.
blijf op de hoogte van vernieuwende inzichten en inspirerende resultaten
Work
and pleasure